Deep White

9 balvas 11 nominācijās: Deep White panākumi Mi:t&Links Baltic Communication Awards 2021

Komunikācijas nozarei marts ik gadu ir saviļņojošs laiks, jo tiek sadalītas Baltijas komunikācijas balvas par efektīvākajām kampaņām. Covid-19 nav bijis šķērslis arī 2020. gadā tapt pamanāmām, radošām kampaņām – no 11 Deep White nominācijām deviņas pārvērtušās balvās. Šoreiz mums 4 pirmās, 3 otrās un 2 trešās vietas! 

Darbs pie lietotnes “Apturi Covid” izstrādes un komunikācijas novērtēts ar 1. vietu kategorijā Consumer Relations, 1. vietu jaunieviestajā kategorijā Covid19 Business un 3. vietu kategorijā No Budget. Latvijas IKT uzņēmumu un zinātnieku atbilde pandēmijas izaicinājumiem, kurā pirmoreiz pasaulē izmantots Google un Apple izstrādātais Bluetooth signālu apmaiņas algoritms, lejupielādēta ap 300 000 reižu, apliecinot – mums ir izdevies pārliecināt vismaz 15% Latvijas sabiedrības par lietotnes efektivitāti, kas ir pietiekami, lai būtiski atslogotu epidemiologu darbu un palīdzētu ierobežot vīrusa izplatīšanos! 

Dubultuzvara kategorijā Event PR! Par labāko atzīta LMT kampaņa “Tavs karogs”, kas digitālā kopkorī apvienoja nenotikušo Latvijas skolu jaunatnes dziesmu svētku dalībniekus un katru, kurš vēlējās piedalīties ar savu Renāra Kaupera un Jāņa Aišpura radītās svētku himnas dziedājumu. Bet 2. vietā – sadarbībā ar “Rimi” un “Latvijas Zaļo punktu” īstenotās “Skapja šķirošanas dienas”, kuru ietvaros rīdzinieki dažu stundu laikā nodeva vairāk lieko tekstilizstrādājumu, nekā vienā konteinerā tiek savākts pusgadā.

1. vietu kategorijā Sponsorship Deep White ieguvis par kampaņas “Izkāp no telefona!” turpinājumu, kura gaitā sadarbībā ar AAS BALTA un CSDD Rīgas ielās izbrauca Zombijmobilis, atgādinot – mobilā telefona lietošana pie stūres pārvērš autovadītājus par neko neredzošiem un nedzirdošiem zombijiem. 

Sadarbība ar AAS BALTA nesusi arī 2. vietu kategorijā B2B Communication par ikgadējā konkursa “Drošākais uzņēmuma autoparks” satura izstrādi, norisi un komunikāciju. Bet kategorijā Public Affairs 2. vietā ierindojās tekstila šķirošanas kampaņa “Nav, ko vilkt?”, kas ar milzīgu drēbju kalnu Rīgas pilsētvidē ne tikai mudināja pārskatīt savus tekstila šķirošanas paradumus, bet arī veicināja izmaiņas likumdošanā tekstila šķirošanas infrastruktūras izveidei. 

Visbeidzot, 3. vieta – arī kategorijā International Communication par Aptaclub interaktīvo testu “Mazais nav lielais”, kas atgādināja mazuļu vecākiem Latvijā, Lietuvā un Igaunijā, ka pašiem mazākajiem vajadzīgs īpašs uzturs, nevis tas, ko ēd pārējā ģimene.