Četras nominācijas un trīs apbalvojumi konkursā Mi:t&Links Baltic Communication Awards 2020
Šogad dažas no Deep White īstenotajām un konkursam Mi:t&Links Baltic Communication Awards 2020 pieteiktajām kampaņām tika ierindotas starp labākajām četrās nominācijās, kopumā aģentūrai atnesot pilnu lozi jeb 1., 2. un 3. vietas balvas.
Kategorijā “Sponsorēšana” (Sponsorship) 3. vietu ieguva sadarbībā ar STENDERS tapusī kampaņa “Good Luck”. Iekarojot jaunas biznesa nišas un stiprinot eksportu, STENDERS nolēma pārveidot savu vizuālo tēlu, kļūstot daudz lakoniskākiem un drosmīgākiem krāsu izvēlē un radot telpu jauno produktu krāsām un formām. Lai zīmolam piesaistītu arvien jaunu mērķauditoriju, tostarp jauniešus, Latvijā tapušais jaunais dizains tika pieteikts ar populārās grupas Carnival Youth dalību un līdzdarbošanos kampaņas īstenošanā.
Savukārt divās kategorijās balvas ieguva kampaņa “Dvēseļu putenis: stāsts, kas jāzina katram”. Kategorijā “Integrētā komunikācija” (Integrated Communication) tā ieguva 2. vietu, bet kategorijā “Attiecības ar patērētājiem” (Consumer Relations) kļuva par uzvarētāju. Filmas “Dvēseļu putenis” komunikācijas kampaņa bija viena no visapjomīgākajām 2019. gada kampaņām, sasniedzot vairāk nekā 1400 publikāciju medijos un 3,5 miljonus sociālo mediju lietotāju. Filmu kopš pirmizrādes 8. novembrī līdz šim brīdim noskatījušies vairāk nekā 250 000 skatītāju, tai kļūstot par visu laiku skatītāko kinofilmu atjaunotās Latvijas vēsturē un pārspējot pat tādus Holivudas grāvējus kā “Titāniks” un “Avatars”.
Mi:t&Links Baltic Communication Awards 2020 finālā iekļuva arī Deep White īstenotā kampaņa “Rimi lojalitātes programma: Dzīvnieku klubs”, kas bija nominēta kategorijā “Attiecības ar patērētājiem”. Šīs kampaņas galvenais uzdevums bija piesaistīt dalībniekus jaunākajai no Rimi lojalitātes programmām – Dzīvnieku klubam, kur atrodama informācija par ķepaiņu veselību, paradumiem, uzvedību, kopšanu un daudz citu noderīgu materiālu.