Deep White

Filma “Dvēseļu putenis” – mūsu sirdsdarbs un iemesls lepoties

Esam lepni strādāt ar jaudīgāko latviešu kino projektu pēdējās desmitgadēs! Komunikācijas kampaņa režisora Dzintara Dreiberga filmai “Dvēseļu putenis” bija viena no visapjomīgākajām 2019. gada kampaņām, sasniedzot vairāk nekā 1400 publikāciju medijos un 3,5 miljonus sociālo mediju lietotāju. Filmu kopš pirmizrādes 2019. gada 8. novembrī nepilna pusgada laikā noskatījās vairāk nekā 250 000 skatītāju, tai kļūstot par visu laiku skatītāko kinofilmu atjaunotās Latvijas vēsturē un pārspējot pat tādus Holivudas grāvējus kā “Titāniks” un “Avatars”.

Šī kampaņa bija bagāta radošiem risinājumiem, lai uzrunātu ikvienu Latvijas iedzīvotāju. Vairāk nekā puse latviešu kino apmeklē retāk nekā divreiz gadā, izvēloties galvenokārt komēdijas. Kad valdība pirms vairākiem gadiem piešķīra līdzfinansējumu Aleksandra Grīna romāna “Dvēseļu putenis” ekranizācijai par latviešu karavīriem Pirmajā pasaules karā un uzticēja to mazpazīstamam režisoram, ne viens vien skeptiski nogrozīja galvu. Mūsu darbs bija vairot sabiedrības interesi par šo kara drāmu kā vēsturiski un sabiedriski nozīmīgu notikumu un kliedēt kritiskos priekšstatus par latviešu kino. Plašā komunikācija un emocionāli lādētais pieteikums padarīja filmas pirmizrādi par valsts svētku mēneša centrālo notikumu, bet filmu – par stāstu, kas patiešām jāzina katram.

Deep White šī kampaņa nesa ne tikai milzīgu prieku, lepnumu un gandarījumu, bet arī balvas divās Baltijas komunikācijas konkursa Mi:t&Links kategorijās: kampaņa “Dvēseļu putenis: stāsts, kas jāzina katram” tika atzīta par labāko kategorijā “Attiecības ar patērētājiem” (Consumer Relations) un ieguva 2. vietu kategorijā “Integrētā komunikācija” (Integrated Communication).