Deep White

“Deep White” otro gadu pēc kārtas atzīta par Gada aģentūru Latvijā un saņem Grand Prix Baltijas lielākajā komunikācijas nozares konkursā

Komunikācijas vadības aģentūra “Deep White” jau otro gadu pēc kārtas atzīta par Gada aģentūru Latvijā un līdz ar septiņiem apbalvojumiem dažādās kategorijās saņēmusi Grand Prix Baltijas lielākajā komunikācijas nozares konkursā “Mi:t&Links. Baltic Communication Awards 2019”.  

Šogad konkursā iesniegts rekordliels pieteikumu skaits – dalībnieki no Latvijas, Lietuvas, Igaunijas, Somijas un Ukrainas iesniedza 185 darbus 15 kategorijās. “Deep White” saņēma 8 nominācijas 7 dažādās kategorijās, apliecinot radošumu, drosmi un mūsdienīgu pieeju sociāli nozīmīgām tēmām. 

Viens no veiksmīgākajiem “Deep White” komandas veikumiem aizvadītajā gadā ir sadarbībā ar Ceļu satiksmes drošības direkciju (CSDD) radītā satiksmes drošības kampaņa “Izkāp no telefona!”, kas vairāk nekā 20 kampaņu konkurencē atzīta par 2018. gada labāko sociālo kampaņu Baltijā un ieguvusi arī 3. vietu kategorijā “Valsts (publiskā) sektora kampaņas”.

Kategorijā “Krīzes un problēmjautājumu vadība” par labāko atzīta “Deep White” kampaņa “Es atbalstu sportu”, kas palīdzēja vairāk nekā 100 vadošajām Latvijas sporta organizācijām un simtiem sportistu aktualizēt kritisko situāciju Latvijas sportā un rast veidus, kā risināt nepietiekamo finansējumu un neefektīvu sporta pārvaldi.

 

1. vieta piešķirta arī “Swedbank”, “Deep White”, “VUCA” un “Wrong” kampaņai “Apdrošini dziesmu” kategorijā “Korporatīvā komunikācija”. Tās ietvaros tika radīta balss spēle “DzieDot”, kas ļāva mācīties dziedāt latviešu tautasdziesmas četrbalsīgi un piedalīties Latvijā lielākā virtuālā kopkora tapšanā uz lielās Mežaparka estrādes svētku laikā.

2. vieta kategorijā “Publiskās attiecības” piešķirta kampaņai “Jauniešu drošība tikumības ēnā”, kas 2018. gada septembrī aktualizēja Latvijas jauniešu seksuālo veselību, vēršot sabiedrības uzmanību uz problēmām, ko rada veselības mācības neesamība skolās. 

3. vieta kategorijā “Sponsorēšanas kampaņas” piešķirta “LIDO Skanīgākajai tautas dancotavai” – aizvadītās vasaras Dziesmu un Deju svētku aktivitātei, kas ļāva daudziem iedzīvotājiem ne vien apgūt tautas deju soļus, bet arī kaut uz mirkli kļūt par svētku dalībniekiem. 

Savukārt 3. vietu kategorijā “Labākais pasākuma sabiedrisko attiecību risinājums” ieguvusi kampaņa “LMT inovāciju garāža” dalībai World Mobile Congress 2018. Šis risinājums ar laikmetīgās mākslas starpniecību, piesaistot māksliniekus Katrīnu Neiburgu un Andri Eglīti, ļāva pamanīt Latvijas lielāko mobilo sakaru operatoru pasaules nozīmīgākajā jauno tehnoloģiju forumā, paverot jaunas biznesa iespējas un nostiprinot LMT informācijas un komunikācijas tehnoloģiju līdera tēlu starptautiskā mērogā.

Foto: Eduards Laķis