Rimi Mājdzīvnieku klubs
Rimi piedāvā plašu produktu klāstu mājdzīvniekiem, taču mājdzīvnieku saimnieki bieži vien izvēlas iepirkties specializētos zoo veikalos. Lai veidotu ciešāku saikni ar Rimi klientiem (mājdzīvnieku īpašniekiem) un piesaistītu jaunus pircējus, kā arī nostiprinātu pārliecību, ka Rimi ir labākā vieta, kur iegādāties preces saviem mīluļiem, Rimi radīja klubu Rimi Mājdzīvniekiem.
Ar mērķi piesaistīt mājdzīvnieku saimniekus jaunam Rimi lojalitātes klubam, Rimi īstenoja komunikācijas kampaņu, izveidoja sadarbību ar 28 dzīvnieku patversmēm, kā arī klubā tika uzņemti nozares un mājdzīvnieku labturības eksperti. Lai veicinātu Rimi Mājdzīvniekiem kluba atpazīstamību, par kluba vēstnešiem tika izraudzīti Latvijā zināmi un iemīļoti mūziķi – grupa Astro’n’out, un kopā tika radīta pirmā mājdzīvnieku himna Latvijā – “Ķepu cilvēks”.
Kampaņas rezultātā Rimi Mājdzīvnieku klubs piecu mēnešu laikā piesaistīja vairāk nekā 19000 jaunu biedru, bet “Ķepu cilvēks” sociālajos tīklos pārsniedza 57000 skatījumu.




