Deep White

Stenders "Good luck"

“Stenders” ir Latvijas vannošanās kosmētikas zīmols, kas gadu gaitā veiksmīgi iekarojis pārliecinātu, nobriedušu sieviešu sirdis. Mainoties uzņēmuma investoriem, daudz skaidrāk iezīmējās biznesa vīzija un eksporta iespējas, kas prasīja pārmaiņas zīmola stāstā, produkcijā un mērķauditorijā. Kā zīmolam, kas jau 18 gadus rada asociācijas ar nobriedušām sievietēm, kļūt pamanāmam jauniešu auditorijā un ieinteresēt ar jauniem produktiem? 

“Stenders” nolēma atbalstīt vienu no jauniešu auditorijā populārākajām mūzikas grupām Latvijā un Baltijā. Izvēle krita uz TOP grupu Carnival Youth – četriem puišiem, par kuriem fano simtiem tūkstošu jaunu meiteņu. Sadarbības rezultātā grupa kļuva ne viena par zīmola seju, bet arī radīja savu unikālo vannas bumbu un integrēja produktus jaunā singla klipā, kas ļāva sasniegt ne vien gados jauno auditoriju, bet arī pārliecinošus pārdošanas rezultātus. Veikalu apmeklētāju skaits pieauga par 20%, bet sociālajos tīklos par 10,5% pieauga sekotāju skaits mērķauditorijā – 18–24 gadu vecuma grupā.