Kabatzagļi pret maksājumu kartēm
Kampaņa karšu norēķinu veicināšanai
Drošību iepazīst caur bailēm. Mieru iepazīst caur stresu. Signalizāciju parasti uzstāda pēc tam, kad kāds ir apzagts. Turklāt cilvēkiem ir iekšējs protests pret pamācībām: "Dari to. Dari šito. Izbaudi! Izvēlies! Pērc!" Noguris no pavēlēm, cilvēks instinktīvi vēlas rīkoties pretēji.
Tāpēc kampaņai, kuras uzdevums popularizēt maksājumu kartes, kā stratēģisko ziņu izvirzījām drošību, un tās aktualizēšanai piesaistījām kabatzagļus, recidīvistus u.c. deklasētus elementus (pavisam īstus, tiesātus par zagšanu un filmētus Latvijas cietumos).
Stāstot, cik maksājumu kartes ir sliktas, kā tās ietekmē biznesu, samazina viņu guvumu, kā demotivē zagšanas profesionāļus un grauj arodu kopumā, kabatzagļi aicināja nēsāt līdzi tikai un vienīgi skaidru naudu. Vienlaikus Valsts policija kampaņas ietvaros aktualizēja kabatzādzību problēmu, bet banku speciālisti - maksājumu kartes kā labāko ieroci cīņai ar kabatzagļiem.
Kampaņa guva plašu rezonansi, desmitiem žurnālistu apmeklēja zagļiem tīkamā vidē - 15.trolejbusā - rīkoto "Kabatzaļu semināru", savukārt sadarbībā ar policiju un banku speciālistiem, maksājuma karšu priekšrocības tika skaidrotas Latvijas reģionu tūrē, kampaņas mājas lapā internetā un informatīvajos materiālos, ko varēja saņemt Latvijas bankās.
Kampaņa "Kabatzagļi pret maksājumu kartēm" saņēma Austrumeiropā nozīmīgākā reklāmas festivāla Golden Drum balvu.
Klients: First Data Latvija




