Deep White

Divām Deep White kampaņām piešķirti konkursa Baltic PR Awards 2014 augstākie apbalvojumi

Par 2014. gada labāko sociālo kampaņu atzīta iniciatīva, ko Deep White īstenoja, atbalstot Invalīdu un viņu draugu apvienības Apeirons vides pieejamības kampaņu Mapeirons, kuras ietvaros radīta pirmā vides pieejamības mobilā aplikācija un apzinātas vairāk nekā 1000 cilvēkiem ar invaliditāti pieejamas publiskas vietas, tādējādi paverot šiem cilvēkiem jaunas iespējas pilnvērtīgai dzīvei.

Savukārt par labāko korporatīvās sociālās atbildības kampaņu apbalvota Deep White un Samsung Electronics Baltics īstenotā iniciatīva Samsung Skola nākotnei, kas 30 Latvijas skolās ļāvusi ienākt iedvesmojošām un aizraujošām izglītības metodēm.

Turpretim saldējuma Magnum kampaņa Amoralle for Magnum: Royal Treatment saņēmusi vienu sudrabu un vienu bronzu kategorijās Patērētāju attiecības un Sponsorēšana. Lai izceltu Magnum saldējuma izsmalcinātās garšas, kampaņas ietvaros kopā ar vienu no spilgtākajiem Latvijas modes zīmoliem - veļas un nakts tērpu līniju Amoralle - tika radīta jauna, jutekliska Magnum mājas tērpu līnija.

Foto: Edijs Pālēns, LETA