Deep White

Domenikss: Standarts: izcilība

Jauna saukļa un identitātes radīšana

"Mēs uzskatām, ka ar "labi" vien ir par maz. Nav pieļaujams pievērt acis uz sīkumiem, kad runa ir par kvalitāti. Pirmkārt, mēs esam prasīgi tieši paši pret sevi." - tā domājot par "Izcilību ikvienā sīkumā" tiek definēti Domenikss zīmola pamati. Līdz ar formulētām zīmola vērtībām, filozofiju, jauno uzņēmuma korporatīvo saukli un grafisko identitāti, ko Deep White radīja kopā ar reklāmas aģentūru !MOOZ, Domenikss ir pilnveidojis un skaidri formulējis arī attieksmi pret klientiem, partneriem, darbiniekiem un veicamo darbu. Un tas skan pavisam vienkārši - Domenikss Standarts ir Izcilība.

Turpmāk Standarts: Izcilība kalpo kā mēraukla un atskaites sistēma uzņēmuma darbībai - sākot no sniegto pakalpojumu un piedāvāto produktu kvalitātes, apkalpošanas servisa, darba ar klientiem, savstarpējās attieksmes uzņēmumā vienam pret otru, pret klientiem un sadarbības partneriem.

Standarts: Izcilība ir arī vadmotīvs ikvienai Domenikss aktivitātei, sponsorēšanas projektiem un sadarbības partneru izvēlei - vai tas būtu Cēsu Mākslas festivāls, Dienas gada balva kultūrā, cilvēku, kuri veikuši labus darbus, godināšanas pasākums Latvijas Lepnums vai Nacionālais Botāniskais dārzs Salaspilī.

Klients: Domenikss