Deep White

Skaties divreiz! DIVREIZ!!

Kampaņa par motociklistu un citu mazaizsargāto satiksmes dalībnieku drošību

Pieaugot reģistrēto motociklu, mopēdu un kvadriciklu skaitam, vienlaikus par nopietnu problēmu kļūst negadījumi, kuros iesaistīti mazāk aizsargātie "ķiveru braucēji". Avāriju galvenais iemesls ir nevis ļaunprātība vai agresīva braukšana, bet gan nepietiekama uzmanība. Aicinot dažādu transportlīdzekļu vadītājus cienīt vienam otru un būt daudz uzmanīgākiem uz ceļa, CSDD pirmo reizi uzsāka sabiedrības informēšanas kampaņu Skaties divreiz! DIVREIZ!!.

Kampaņas radošā koncepcija un vēstījums: "Neviens nevēlas nogalināt. Pat ja neuzmanības dēļ tā gadītos, cilvēks, kas gājis bojā tavas vainas pēc, sekos tev visu atlikušo mūžu. Lai kur tu ietu. Lai ko tu darītu. Tāpēc vislabākais, drošs paliek drošs, ir spoguļos paskatīties divreiz. Divreiz!!"

Kampaņas ietvaros autovadītāji un citi satiksmes dalībnieki tika uzrunāti ar televīzijas klipiem, radio un vides reklāmām. Kampaņai speciāli izveidota mājas lapa internetā www.skaties2x.lv, kur atrodami profesionāļu padomi, bīstamāko situāciju apraksti un datorspēle, kurā ikviens var pārbaudīt savu vērību, auto spoguļos cenšoties pamanīt motobraucējus.

Kampaņa tika veidota kopā ar Latvijas Motoklubu asociāciju, tādējādi vienlaikus uzrunājot ne tikai autovadītājus, bet kampaņas aktivitātēs iesaistot vairāk nekā pusotru tūkstoti motobraucēju. Atklājot kampaņu "Skaties divreiz! DIVREIZ!!", 50 Latvijas motoklubu asociācijas biedru sapulcējās Rīgā Doma laukumā un, izkārtojušies simboliskā acs formā, sūtīja draudzīgus sveicienus visiem satiksmes dalībniekiem. Savukārt jaunā moto sezona tika pieteikta jo īpaši - ar dziesminieka un humora fenomena UFO speciāli šai kampaņai sacerētās dziesmas "Skaties 2x 2x" pirmatskaņojumu.

Klients: Ceļu satiksmes drošības direkcija