Deep White

Būs par ko parunāt!

Zelta Zivtiņas restarts virtuālajā vidē

Lai vairotu mērķauditorijas interesi par Zelta Zivtiņas (ZZ) zīmolu un iepazīstinātu ar jaunizveidoto ZZ mājas lapu, līdz ar dažādām vērienīgām aktivitātēm, tika uzsākta zīmola restarta kampaņa virtuālajā vidē. Kā stratēģija šim solim tika izvēlēts priekšapmaksas sarunu kartes sauklis Būs par ko parunāt!

Sarunu kartes reklāmas kampaņas varoņiem - sešiem draugiem - katram tika izvēlēta sava joma, kurā tas kļūst par jauniešiem aktuālu tēmu vēstnesi un aktīvi komunicē zīmola vērtības virtuālajā telpā.

Līdzās ZZ varones Janas blogam ZZ mājaslapā, tika izveidots atsevišķs projekts - modes un stila ceļvedis internetā www.ielumode.lv. Pirmo reizi Latvijā projekta www.lacitis.lv ietvaros tika piedāvāta iespēja čatot ar robotu un saņemt atbildes par dažādām tēmām. Savukārt projekts www.tunelis.lv deva iespēju ikvienam radoši izpausties un atstāt savu grafiti vēstījumu uz virtuālā ZZ Tuneļa sienas. Tehnoloģiju cienītājiem tika radīta spēle virtuālajā vidē www.ZZkodi.lv, kur, izmantojot QR kodu tehnoloģiju, ar mobilā telefona palīdzību varēja atšifrēt dažādus koda vēstījumus.

Inovatīvie ZZ interneta projekti, ar vairāk nekā 800 000 unikāli radīto satura vienību, tika piemēroti dažādām interešu grupām, uzrunājot dažādas jauniešu kopienas un ievērojamu palielinot ZZ zīmola popularitāti virtuālajā vidē. Kopumā tiem līdzi sekoja un aktīvi piedalījās vairāk nekā 178 tūkstoši jauniešu, savukārt ZZ mājas lapas apmeklējums kampaņas laikā pieauga par 25%.

ZZ online kampaņa, ko veidojušas aģentūras Deep White un Baddog 2.0, atzīta par otro labāko 2009. gada digitālās komunikācijas kampaņu konkursā Baltic PR Awards 2010.

Klients: Zelta Zivtiņa