Deep White

ZZ Čempionāts

Lielākās Latvijas skolēnu sporta un prāta spēles

Samazinoties valsts iespējām rīkot vērienīgus un atraktīvus sporta pasākumus jauniešiem, kā arī morāli un fiziski novecojot sporta federāciju pasākumu piedāvājumam, arvien vairāk jauniešu sportiskās aktivitātes sāka aizstāt ar citām izklaidēm. Tādējādi bija skaidrs, ka Latvijas skolu jauniešiem trūkst tāda liela mēroga projekta, kas spētu mainīt kritisko situāciju jauniešu sportiskās izglītošanas ziņā un mudinātu jauniešus vairāk sportot un pievērsties veselīgam dzīvesveidam.

Sākotnēji ZZ Čempionāts tika veidots kā sportiskas un radošas sacensības skolēniem ar mērķi popularizēt sportu kā azartisku, interesantu un veselīgu laika pavadīšanas veidu. Tomēr, pateicoties skolēnu lielajai interesei, kā arī Zelta Zivtiņas un projekta partneru radošajam ieguldījumam, tas kļuvis par lielākajām Latvijas skolēnu sporta un prāta spēlēm. Vienlaikus ZZ Čempionāts radīts kā platforma Zelta Zivtiņas vērtību un filozofijas iedzīvināšanai un tiešās mērķauditorijas sasniegšanai, pildot arī nozīmīgu sociālu misiju.

Lai popularizētu veselīgu dzīvesveidu skolēnu vidū, par sportiskā gara un ZZ Čempionāta vēstnešiem tika izraudzīti dažādi sabiedrībā zināmi un atzīti sportisti, kuri vairākās Latvijas skolās vadīja sporta stundas, mācot dažādus sava pārstāvētā sporta veida „trikus” un daloties savā veiksmes stāstā, kā sports ir veidojis viņu dzīvi un panākumus.

Savukārt 10 pusfinālu sacensībās, kas sastāv no sporta, prāta un radošajām disciplīnām un notiek dažādās Latvijas pilsētās, tiek noteikti finālisti. Lielajā finālā, kas katru gadu norisinās Rīgas centrā un sākas ar ZZ Čempionāta dalībnieku svinīgu gājienu Rīgas ielās, tiek noteikti uzvarētāji. Paralēli finālam Zelta Zivtiņa rīko sporta svētkus ģimenēm un draugiem, dodot iespēju jautri pavadīt laiku ikvienam, kā arī atbalstīt savējos sacensībās.

Sacensībās tika izmantoti dažādi ar telekomunikācijām saistīti atribūti, savukārt aktivitātēs iekļauti ZZ tiešie pakalpojumi, tādējādi ne vien pārbaudot un uzlabojot jauniešu zināšanas par telekomunikāciju nozari, bet arī stiprinot ZZ biznesa pozīcijas. Turklāt, lai panāktu lielāku jauniešu atsaucību, ZZ Čempionāta reklāmas klipos, kā arī ZZ Čempionāta pusfinālos un finālos piedalījās un veiksmīgu startu čempionātā deva Zelta Zivtiņas reklāmas seriāla varoņi –  Zelta Zivtiņas mērķa auditorijā ļoti iemīļotas personības.

ZZ Čempionāta pastavēšanas laikā ik gadu strauji audzis tā dalībnieku skaits. Piecu gadu laikā ZZ Čempionātā kopumā piedalījušās vairāk nekā 6 tūkstoši klašu jeb vairāk nekā 152 tūkstoši skolēnu no desmit Latvijas pilsētām, sacenšoties par sportiskākās, draudzīgākās un vispusīgāk attīstītākās klases Latvijā titulu. ZZ Čempionāts kļuvis par apmeklētāko un vērienīgāko jauniešu pasākumu Latvijā, dalībnieku skaita ziņā pārspējot par Latvijas Skolu jaunatnes dziesmu un deju svētkus, kas norisinājās 2005. un 2010. gadā. Pērn ZZ Čempionātā piedalījās 85% no visiem Latvijas jauniešiem, kuri pēc sava vecuma atbilda sacensību noteikumiem un kritērijiem.

Kļūstot par nacionāla mēroga notikumu, ZZ Čempionāts ne tikai guvis plašu atspoguļojumu medijos, bet arī stiprinājis Zelta Zivtiņas zīmola atpazīstamību un lojalitāti, nodrošinot mīlētākā priekšapmaksas sarunu kartes zīmola statusu jau vairāku gadu garumā. ZZ Čempionāts atzīts par labāko 2010. gada sponsorēšanas projektu, iegūstot konkursa Baltic PR Awards 2011 galveno balvu kategorijā Sponsorēšana.

Klients: SIA Tele2 (Zelta Zivtiņa)