Deep White

Orgānu donori

Kampaņa pret agresīviem autovadītājiem

Kampaņas Orgānu donori nolūks bija likt agresīviem autovadītājiem aizdomāties un paraudzīties uz nāvi citām acīm. Bez liekas morāles CSDD sadarbībā ar vadošajiem Latvijas mediķiem pārgalvīgus autovadītājus aicināja aizdomāties un novērtēt to, kas viņiem ir dzīvība. Jo, kamēr pārgalvīgie autobraucēji ik dienas rotaļājas ar savu veselību un dzīvību - ne velti tautā viņus dēvē par "orgānu donoriem" - Latvijā ir cilvēki, kuri gaida rindā uz nieres un sirds transplantāciju.

Līdz ar reklāmām televīzijā, radio un presē akcijas laikā rīkojām arī policijas reidus, kuros pārgalvīgajiem autovadītājiem tika piedāvāts parakstīt kampaņas "Orgānu donora apliecību". Parakstot šo apliecību, autovadītājs apstiprina, ka pēc nāves savus orgānus novēl citiem. Cilvēkiem, kuriem nepieciešams veikt orgānu transplantācijas operāciju.

Apliecība vienlaikus aktualizēja arī orgānu donoru problēmu Latvijā. Kampaņas laikā Paula Stradiņa Klīniskās universitātes slimnīcas Transplantoloģijas nodaļa ik dienu saņēma neskaitāmus zvanus no cilvēkiem, kuri interesējās par iespēju ziedot savus orgānus.

Kampaņa saņēmusi virkni nozīmīgs balvas, tai skaitā vairākus Golden Hammer. Turklāt Orgānu donoru apliecības kā tiešā mārketinga risinājums pat saņēmis Kannu Lauvu (Cannes Lion).

Klients: Ceļu satiksmes drošības direkcija